Technik administracji

Czas trwania nauki: 2 lata

 Zajęcia w weekendy

Zawód: technik administracji

  • absolwenci otrzymują dyplom potwierdzający kwalifikacje w zawodzie wraz z suplementem w języku polskim i angielskim zgodnym z Europass
  • absolwent zajmuje się pracami związanymi z gromadzeniem oraz obiegiem dokumentacji 
  • wykonuje prace biurowe
  • sporządza dokumenty

Potencjalne miejsca pracy:

Szpitale, przychodnie, zakłady opieki zdrowotnej, własna działalność gospodarcza lub inne instytucje finansowe oraz biura i urzędy.

Program nauczania:

  1. Działalność gospodarcza w ochronie zdrowia
  2. Język migowy
  3. Język obcy zawodowy
  4. Komputerowe wspomaganie pracy rejestratorki medycznej
  5. Obsługa klienta w podmiotach opieki zdrowotnej
  6. Pierwsza pomoc w stanach zagrożenia zdrowia i życia
  7. Podstawy finansów publicznych
  8. Podstawy prawa administracyjnego
  9. Podstawy prawa cywilnego
  10. Podstawy prawa pracy
  11. Postępowanie w administracji
  12. Wychowanie fizyczne
  13. Wykonywanie pracy biurowej

Absolwent potrafi:

  • obsługuje pracę rejestracji w szpitalach, przychodniach i zakładach opieki zdrowotnej
  • sporządza sprawozdania i protokoły
  • przygotowuje karty pacjentów
  • opracowuje projekty akty administracyjne i inne dokumenty
  • zajmuje się planowaniem i organizowaniem pracy rejestracji, w tym harmonogramem przyjmowania pacjentów
  • prowadzić podstawową dokumentację księgową
  • planować koszty i przychody
  • gospodaruje majątkiem oraz nadzoruje innych pracowników
  • prowadzi rachunkowość w jednostce organizacyjnej;
  • stosuje narzędzia rachunkowości finansowej,
  • kontroluje i kwalifikuje dowody do księgowania,
  • stosuje oprogramowanie księgowe do ewidencji operacji gospodarczych i sporządzenia jednostkowego sprawozdania finansowego,
  • przeprowadza analizę finansową i ocenia kondycję finansową jednostki organizacyjnej,
  • sporządza dokumentację pracowniczą,
  • rozlicza wynagrodzenia z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych,
  • w zakresie rozliczeń z instytucjami publicznoprawnymi potrafi sporządzać ewidencje i deklaracje podatkowe oraz dokumenty dotyczące rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych lub Narodowym Funduszem Zdrowia

KONTAKT

+ 48 727 448 435 

osrlebork@gmail.com
UL. KRZYWOUSTEGO 1
84-300 LĘBORK